Crazy Scarlett's Phone Sex Blog

Daddy made me a teen whore

teen whoreDaddy made me a teen whore and he’s actually kinda proud of that. It all started when I was super young, he trained me to love cocks and since then I just can’t get enough! Plus I love doing what daddy tells me to do, I wanna be a good girl for him always. That’s why I’ve been recruiting new girls to be whores for him too I bring home little girls every day to learn how to fuck. Sometimes they don’t wanna do what daddy tells them to do and then we punish them, they need to learn early that they better do what he wants or they are gonna get hurt. This one dumb whore named Ashley was a real bitch. She refused to suck daddy’s dick and when he forced it in his mouth she actually bit him! Can you believe that??? Oh well she learned not to do that again cus we strapped her down and pulled every single one if her teeth out so she can never bite him again. Now she’s all tied up in the basement crying until tomorrow when she gets another lesson. Hopefully she will do better next time.


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

I got a little whore for daddy

teen whoreDaddy just loves it when I bring him little whores but this time he wanted a virgin that he could knock up, he sent me out to the local girl scouts meeting to find him a nice young one. I found the perfect girl she was young but breedable, she had perky little titties and a round but she was perfect! Daddy loved her, his cock was rock hard just looking at her and even tho she fought him he fucked the shit out of her. We kept her locked in our spare room and daddy fucked her every single day over and over until finally she got pregnant. Now we get to fuck a little pregnant whore every day and he said that he’s gonna rent her out to lots of horny perverts the whole pregnancy too. Once the little brat is born we’ll breed that bitch again too make lots of brats to sell to the highest bidder!


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

I brought Daddy a pretty little surprise

teen whoreI got a sweet lil surprise for Daddy last night, I even woke him up when I got home and he wasn’t even mad at all when he saw the little cutie I found. She was young and innocent and had never even seen a dick before so when he pulled his cock out she started crying right away. God what a little baby! I was annoyed with all her whining so I slapped her and told her to shut the fuck up. Boy did that get daddy’s dick real hard! He told me to spank her and beat her so I did and he was stroking his dick the whole time. Then I held her down so he could fuck her and it was so hot! He ripped those fuck holes open with his huge cock and when he was close to cumming I started strangling that stupid bitch to death so she would die as he came. It was the best night ever!


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

I made summer school my bitch

teen whoreI made summer school my bitch and it’s not even half over yet! My teacher is a horny old pervert so it was super easy, I just forget to wear panties every day and he gets so turned on that he just gives me an A for everything. Today I kept flashing him my pussy so much that he couldn’t even get up from his desk cus his dick was way too hard. When class was over he asked me to stay late and showed it to me and OMG he had the biggest cock I had ever seen!!! I just smiled at him and bent over the desk so he could fuck my wet pussy and trust me that was all the encouragement he needed. He slid that fat cock inside me and I thought I was gonna die. It stretched me right out but felt so fucking good!! I squirted all over too I dunno how he is gonna explain how his pants got all wet but oh well, not my problem!


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

My sister got in trouble

teen whoreMy sister Fanny got herself in some serious trouble the other day, she was out hooking and got picked up by a policewoman and taken to jail. She was scared of course so she called me to try and bail her out. Well I couldn’t bail her out I’m too young for that and I definitely didn’t want to tell our parents about it either so I told her that she was going to have to figure it out on her own. Well she definitely figured it out and I was impressed to say the least! This little slut managed to get several policewomen so horny that they all decided on a gangbang for Fanny! All those hot powerful women were fucking my little sister over and over again and even tho Fanny tried to make it seem like she didn’t like it, she definitely did. She came home and told me every detail and it got me so excited that I had to reenact it with her at home!  The best part is that our parents never did find out about it so she didn’t get in any trouble at all.

teen slut porn


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

I found out I have a new fantasy

teen whoreOk so I have recently discovered a new fetish and it really gets me so excited! I never thought that I would like something like this but watching all those videos and reading all these stories just got me so excited that I really had to try it out. You all know I love cock, I love to fuck but somehow I’ve been getting a little bored with the same old same old yanno? I wanted something new, something kinda forbidden so I went to some really naughty sites. They had all kinds of incest stuff and harsh bondage stuff but that wasn’t really getting me excited but then I saw something a little different. There was this girl and she had a big furry friend with her, she was sucking it off and then she bent over and let him fuck her! I had never seen anything like that before and I was kinda shocked to see that my panties were soaking wet! I watched in fascination as her k9 friend fucked her and before I even knew it my fingers were in my panties and I was cumming all over the place! I am definitely going to have to try it out for real really soon, wanna join me?


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

I got her for Daddy

teen whoreI got a little tiny bitch for daddy today, she was all alone super early in the morning so I just got her to come home with me it was super easy. It was so early that I was able to wake daddy up with his little surprise and boy was he happy! His cock was like super hard right away and he wasted no time in getting it down that little whore’s throat. She gagged and cried and tried to back away from his thrusting cock but I held her still for daddy until he was ready to fuck that little virgin pussy. I helped lay her down and sat on her face to muffle her screams as daddy thrust inside that little baby cunt, it was so sexy! Daddy fucked her hard and deep and totally used her up it was so fun!


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

I snatched her for daddy

teen whoreI found a little whore all by herself this morning, she had fallen off her bike and had a scraped knee so she was sitting there crying. I acted all sweet like I wanted to help her but really all I was thinking was how daddy would love to fuck a girl that small. I told her I had hello kitty bandaids at my house so of course she wanted to come with me… and just like that daddy had a new whore to fuck. He was so happy when he saw her too, he was being so sweet and tending to her lil booboo until she was all smiles again. Then he told her that since he was so nice to her, maybe she could do something for him too. She slowly nodded her head in a agreement so he pulled out his hard dick and told her to kiss it. She didn’t want to but I made her do it anyway and even tho she cried the whole time she sucked that dick till daddy came. Then he bent her over and fucked her pussy open, she didn’t like that at all so I had to choke her to make her shut up. She kinda died on daddy’s dick but he came super hard and that’s all that matters right?


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

Daddy fucked her so hard

teen whoreDaddy wanted some fresh meat so I went down to the roller rink and found some teen girls that wanted to party. I got them all drunk as fuck and then brought them all home to daddy. He was super happy to see them like that, all innocently drunk with their little titties poking out of their tops and panties on display as they just flopped down on the couch. They didn’t even protest as he stripped them naked, it wasn’t till he started getting rough with them that they bitched and even then it was just a little whining. They were too drunk to fight him so he just fucked all their virgin holes over and over until he fucked them sober. Then he beat the fuck out of them and threw them downstairs, he’ll save them for later, he has a whole bunch of guys coming over to rent their little fuck holes, you wanna come get some too?


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

Daddy punished me

teen whoreI went to the park with Daddy today to find some little girls to abuse but all their moms were paying too close attention to them, I couldn’t get any of them alone! Boy was daddy mad! He grabbed me, threw me in the car and told me that if I couldn’t get him a whore to fuck up, he was gonna fuck me up instead. I was so scared cus I know how rough he likes it and I much prefer helping him abuse someone else instead! He didn’t listen to my pleas tho, he just dressed me up and forced me down to the dungeon. I was stripped and tied up and blasted with water. I thought I was gonna drown but some perverse part of me was turned on in spite of the risk. He tortured me for hours and I never knew if I was going to live or die thru it but even tho it hurt me I still came over and over! Is it wrong that I ended up kinda liking it?


Ageplay Phone Sex

Crazy Scarlett

Call Crazy Scarlett at 866-307-9058
Visit Crazy Scarlett's Phone Sex Profile
Read Crazy Scarlett 's Phone Sex Blog

Older posts «

Chat with Crazy-scarlett
X

Please enter your name

Send a message to start conversation with Crazy-scarlett
Send